تماس با من

تماس از 10 صبح تا 10 شب 
روز های تعطیل از 12 ظهر تا 8 شب
در صورت عدم پاسخگویی در لحظه صبور باشید و پیام ارسال کنین،در اولین زمان ممکن با شما تماس گرفته خواهد شد . 

هزینه یک جلسه یک ساعته 

 490 هزارتومان

تلفن :
 03132333557 کلینیک 

09136774247  پشتیبانی 

 
 آدرس :
اصفهان _ خیابان شمس آبادی _ نبش بیمارستان عیسی بن مریم _ خیابان پارس (کوالالامپور)_ مجتمع پزشکی مریم _بلوک 2 _ طبقه 4 _ واحد 64 

ارتباط با من

فرم ارتباط با من

آماده همکاری و عقد قرارداد برای ارائه خدمات به شرکت ها و موسسات با شرایط ویژه یا برگزاری کارگاه های آموزشی در موضوعات روانشناختی هستیم.پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

 

قبل از هماهنگی جلسه می توانید سوالات خود را مطرح کنید و درکمترین زمان پاسخ دریافت نمایید. پرسش های رایج:

آیا می توانم جلسه ویدئو کال داشته باشم؟

پاسخ: بله،در صورت تمایل می توانید.پیشنهاد ما استفاده از اپلیکیشن ایمو است که از طریق شماره موبایل پشتیبانی قابل دسترسی است.

پاسخ:بله،شما می توانید طبق زمان های اعلام شده در رزرو نوبت،طبق زمان ایران،از هر کشوری جلسه خود را هماهنگ کنید.درضمن هزینه جلسات برای مراجعین داخل و خارج کشور تفاوتی ندارد.

به طور کلی هنوز خدمات روان درمانی و مشاوره تحت پوشش بیمه نیستند،هرچند کلیات قانونی آن تصویب شده است.بسته به نوع بیمه شما دارد.اما در صورت تمایل امکان صدور فاکتور مهر شده جهت ارائه به بیمه وجود دارد.

پاسخ: به طور کلی در شرح وظایف روانشناس نیست و در نبود انگیزه درمانی هم حضور مفید نخواهد بود،بهتر است موردی بررسی شود و تصمیم به تشخیص روانشناس است

پاسخ:به تجربه اثبات شده تداوم در جلسات برای کسب نتیجه بسیار موثر است.مراجعینی که درمان خود را در بازه های زمانی بیش از یک سال در نظر می گیرند،فرصت کافی به خود و روانشناسان برای درمان می دهند.اما با در نظر گرفتن حداقل ها،جلسات مشاوره ای بین ۱-۳جلسه،مشاوره پیش از ازدواج۳-۵جلسه و جلسات روان درمانی از حداقل ۵-۱۵جلسه نیاز دارند.موضوعات پیچیده تری مثل اختلالات شخصیتی بیش از ۲۰جلسه در فواصل دو تا سه هفته ای را طلب می کنند.

پاسخ:به طور کلی محتوای جلسات خصوصی است و جز در موارد داشتن نیت جدی برای اقدام به خودکشی یا دیگر کشی،روانشناس مجاز به افشای محتوای جلسات نیست.درمورد خودکشی اقدام به بستری و درمورد دیگر کشی اطلاع به مراجع قانونی جز پروتکل های اخلاق حرفه ای است.

فیلتر قیمت
فیلتر قیمت - slider
1تومان648,000تومان
تماس با پشتیبانی